Kære medlem,

Nu nærmer julen sig, og vi vil derfor gerne benytte lejligheden til at ønske alle en rigtig glædelig jul samt godt nytår.

Juleafslutning

Lørdag den 14/12, søndag den 15/12, tirsdag den 17/12, torsdag den 19/12 og fredag den 20/12 afholder vi vores traditionelle juleafslutning i svømmeskolen. Til juleafslutningen er alle børn velkommende til at tage en ledsager med i vandet. Alle børn møder ind på deres normale hold til afkrydsning. Kom og dans om juletræet i vandet, og mød julemanden som uddeler godteposer til alle børn tilmeldt på et svømmeskolehold. Babyholdene får en lille gave i stedet for en godtepose. Søskende kan købe en godteposebillet for 20 kr. Man køber en slikbillet hos en træner, ved indgangen fra omklædningsrummene, hvorefter man kan få den ombyttet til en godtepose hos julemanden. Der kan betales kontant eller mobilepay.

Den 19. december holder vi juleafslutning for alle voksensvømmere. Vi inviterer til åben træning på Aqua Gym og voksen crawl, med efterfølgende hygge i varmtvandsbassinet og klublokalet.

Undervisningen starter igen d. 6. januar 2020.

Nytårs CrossSwim

Den 3. januar inviterer vi alle medlemmer over 15 år til Nytårs CrossSwim med vores nye samarbejdspartner Elements Training. Kom og oplev funktionel træning i vand, og glæd dig til en aften hvor vi skruer op for musikken, og for alvor skyder 2020 i gang med en gang træning. Læs mere og tilmeld dig HER

Prisnedsættelser – svøm med resten af sæsonen til spotpris

Vi nedsætter vores medlemskontingent med 50 %. Det vil sige at du nu kan tilmelde dig en af vores ledige pladser, og starte til svømning i januar.

Nye barsels – og kvindehold

Vi har oprettet nye barselshold for børn mellem 2 – 12 måneder, formiddage tirsdag og fredag.

Derudover har vi oprettet kvindesvømning alle søndage. Kvinder på alle niveauer er velkommende.
I er inddelt i tre grupper, hvor man enten kan få finpudset svømmeteknikken på dybt vand, øve de basale svømmeteknikker på lavt vand, eller gå i varmtvandsbassinet, hvor en instruktør vil hjælpe dig til at blive vandtryg.

Svøm Langt

I lighed med tidligere sæsoner har vi, ”svøm langt” i uge 6, d. 4. – 9. februar 2020, for alle hold der er tilmeldt delfinhold og opefter.

Vær derfor opmærksom på, at hvis man er tilmeldt et hold i det dybe bassin, er den almindelige undervisning erstattet, med ”Svøm Langt”, denne uge.

Aqua Påskeferie Camp

Afholdes d. 6. – 8. april for alle børn mellem 7 – 12 år. Alle børn kan deltage uanset om svømmefærdigheder eller om man er medlem af klubben. Du kan allerede nu sikre dig en plads til årets påske camp ved at trykke HER

Spørgsmål eller brug for hjælp

Husk at du altid kan sende os en mail på uafdelingen@svommeklubben.dk, hvis du har spørgsmål til undervisningen, eller klubben generelt. Du kan også træffe os telefonisk, mandag og onsdag kl. 10.00 - 12.00 på telefonnr. 42 75 22 29.

Rigtig glædelig jul

Helsingør Svømmeklub