Helsingør Svømmeklub og Elements Training byder velkommen til 2020 med årets CrossSwim event.

CrossSwim er en højintensiv træningsform, der kan udfordre både motionisten, den bedste svømmer og den trænede atlet.

Til CrossSwim tager vi udgangspunkt i kendte øvelser og teknikker fra den funktionelle træningsform, men vi krydrer det med svømning og bevægelse i vand. Vi arbejder mod at styrke de store muskelgrupper gennem forskellige styrke øvelser, samtidig med at din kondition og udholdenhed vil blive forbedret gennem den forløbet.

Øvelserne er enkle og kan let skaleres op og ned efter behov – derfor er CrossSwim en motionsform og event, hvor alle kan være med.

Vi starter eventet med en gennemgang og introduktion af dagens øvelser på land, og forsætter derefter vores workout i vand.

Vi skruer op for musikken, og sørger for at du får kickstartet din træning 2020 med et sjovt træningsevent!

Du vil blive undervist af Elements Trainings professionelle trænere i din workout, og der vil være svømmetrænere og livreddere til stede i svømmehallen

Som medlem af Helsingør Svømmeklub eller Elements Training, kan du komme med til dette event halv pris.

Køb dine billetter HER