Så er det tid til opstart af den nye sæson, vi starter op i uge 33 og glæder os til at se jer alle.
Som noget nyt har vi ansat to svømmekonsulenter, som vil gå på kanten til undervisningen 1-2 gange pr. måned. Svømmekonsulenterne er ansat som en del et større projekt, om udvikling af vores undervisning og undervisningstilbud. Hos svømmekonsulenterne kan du også stille spørgsmål til vores undervisning, få praktisk information og en snak om klubbens tilbud.
Praktisk info:
  • Kom i god tid, så du kan roligt gennem omklædningen og finde dit hold
  • Børn over 7 år skal klæde om i egne omklædningsrum
  • Husk 20 kr. til skabet, hvis du ønsker dette aflåst
  • Husk at vaske dig uden badetøj inden du går ind i svømmehallen
Alle forældre er velkommen i hallen indtil 7. september, hvorefter det er den første undervisningsgang i måneden, forældre har mulighed for at overvære svømningen. Man er altid velkommen til at følge og hente sit barn til undervisningen.
Forældre og søskende er velkomne til at benytte vores klubhus, hvor det er muligt at lave sig en kop te/kaffe.
I år kan du også vælge, at købe et træningskort til svømmehallens sundhedscenter til en fordelagtig pris. Med dette kort får du adgang til sundhedscenteret hele dagen, og kan således træne i hele sundhedscenterets åbningstid. Du kan købe kortet via vores tilmeldingsside på hjemmesiden (Se Fitness og styrke).
Mangler I nye svømmebriller eller badehætter?
I uge 33 vil I kunne købe svømmebriller og badehætter i svømmehallen. Herefter kan de købes på kontoret i kontorets åbningstid (normalvis 09-14.30 på hverdage, samt efter aftale). Du kan både betale med dankort, mobilepay og kontant.
Ledige pladser
Vi har stadig ledige pladser på udvalgte hold, så hvis I har søskende, venner eller naboer som skal tilmeldes, kan I altid ringe til klubbens kontor, og finde en plads som passer til jeres niveau.
Kommende aktiviteter
Sæt allerede nu kryds i kalenderen i efterårsferie, hvor vi bland andet udbyder Aqua Camp og særlige events. Info herom vil følge.