Sidste weekend i februar er der mulighed for at se svenske og danske topsvømmere i aktion til Helsingør Svømmeklubs årlige internationale stævne "Kronborg Open". Der deltager 20 storklubber fra Danmark og udland, herunder flere svømmere fra det svenske VM-hold. Der er gratis adgang til stævnet, så kig forbi.

Fra Sverige deltager OL- og VM-svømmer Ida Lindborg samt VM-svømmerne Jesper Björk, Christoffer Carlsen, Matthias Carlson og Nathalia Lindborg samt Sveriges hurtigste herre på 100 m. fri Jonas Holmström. Fra  Fra Tyskland deltager OL- og VM-svømmeren Leonie Kullmann sammen med landsholdskammeraterne Ole Braunschweig og Tobias Neystroy, der begge har deltaget ved EM.

Hele svømmedanmarks nye darling og maskot til EM kigger også forbi alle dage. Det er selvfølgelig Dana, som gerne stiller op til selfies.