Crawlhold

Vi har startet et Crawlhold op for 16 år og ældre, der kan svømme minimum 25 meter. Så hvis du skal lave en triatlon i løbet af sommeren, eller kan du godt tænke dig lidt mere teknik, før du kaster dig ud i åbent vandsvømning, er dette holdet for dig. Der vil være træning søndag aften med to skarpe trænere, der til dagligt selv svømmer på klubbens elitekonkurrencehold. Trænerne kan hjælpe dig med alt det tekniske og den nyeste træning omkring, hvad der skal til for at svømme en god crawl.

Pris 375 kr. for 3 gange. Tilmeld dig her.

Privat undervisning

Har du børn, der gerne vil blive trygge ved at være i vand inden strandsæsonen eller ferieturen sydpå? Ønsker du at arbejde med din egen teknik eller forbedre dine børns svømmeteknik? Eller skal din mødregruppe have en personlig og fokuseret introduktion til babysvømning?

Lige meget hvad du kunne tænke dig, har vi vores mest erfarne trænere stående klar til at hjælpe dig. Vi finder en dag eller flere, der passer dig, og matcher dit behov. Du/I kan være mellem 1 og 3 deltagere pr gang - hvis I er flere, så kan vi lave et mini hold.

Kontakt os pr. mail eller sms, så ringer vi jer op. Eller ring i telefontiden tirsdag eller torsdag mellem kl. 11.00 og kl. 14.00. Vi glæder os til at hjælpe dig.

Pris efter aftale.

Aqua Camp i uge 27

Aqua Camp er et tilbud til alle børn mellem 7-12 år, hvor børnene kan få en på opleveren, med masser af svømning, leg og samvær. Vi prøver også kræfter med livredning, udspring og vandlege. Alt sammen på forskellige niveauer, så der både er noget for begynder, de letøvede og de øvede. Så hvis dine børn skal havde en anderledes og sjov sommerferieoplevelse, så skynd dig at meld dem til.

Pris kr. 1.250 kr. Tilmeld dig her.

Sommer hilsner

Helsingør svømmeklub