Prøv minitalent i vinterferien

- piger og drenge årgang 2007 og 2008

Minitalent er et hold for svømmere, der i forvejen går i undervisningsafdelingen en gang om ugen, og som derudover svømmer en ekstra gang om ugen. På minitalent fokuserer vi på svømmeteknik, mens vi stadig har det sjovt.

Minitalent er Helsingør Svømmeklubs bindeled mellem undervisnings- og konkurrenceafdeling, og formålet med at svømme på minitalent er at ruste svømmerne til at komme op på talentholdet i konkurrenceafdelingen, hvor man også får mulighed for at deltage i svømmestævner.

Det er primært piger og drenge i alderen 7-9 år der svømmer på minitalent. Der kan dog være plads til en svømmer, som ikke passer til alderskravet, hvis svømmeren viser potentiale og engagement.

I ferien har alle piger og drenge født i 2007 og 2008 mulighed for at komme og prøve, hvad det vil sige at svømme på minitalent over 3 undervisningsgange på følgende tidspunkter:

• Mandag d. 21/3 kl. 10.30 - 11.30
  • Tirsdag d. 22/3 kl. 17.00 - 18.00
  • Onsdag d. 23/3 kl. 10.30 - 11.30
Eneste krav er at du i forvejen svømmer på et hold i undervisningsafdelingen. Prøvetræningen er ganske uforpligtende, dog skal du tilmeldes her på hjemmesiden inden du møder op.

Tilmeld dig online i Event på vores hjemmeside

Hvis du har nogen spørgsmål, så kan du maile til træneren på: minitalent@svommeklubben.dk