Svømning for kvinder

Vi tilbyder svømning for kvinder, herunder også kvinder med anden etnisk baggrund. Holdet er for kvinder i aldersgruppen fra 16 år og opefter.

Der vil være to kvindelige trænere på kanten til at lære dig at svømme, lave vandaerobic og andre vandaktiviteter. Deltagere på alle niveauer er velkomne.

Vi har hele svømmehallen til rådighed, så der er også mulighed for en tur i varmtvandsbassinet, spring i det dybe og banesvømning på egen hånd.

Søndage svømning kl. 20.00-21.00

Der er adgang til omklædning kl. 19.45

Alle skal være ude af omklædning kl. 21.30 (Sauna lukkes kl. 21.15)

Pris

500 kr pr. ½ sæson pr. person som er perioden 13/9-2015 til og med 10/1-2016, inkl. 2 Store badedage 11/10 og 3/1

Rabat

Der gives til familiemedlemmer på samme adresse så prisen er 300 kr på de efterfølgende medlemmer. Kontakt venligst kontoret for at få rabatten

Du kan tilmelde dig online her på siden, hvor betaling sker med dankort.

Du er også velkommen til at møde op på kontoret torsdag kl. 16-19 for at få hjælp til tilmelding og betale kontant. Medbring sygesikringskort.

Mail: uafdelingen@svommeklubben.dk

Mobil: 4275 2229, telefontid man+tirs+tors+fre kl. 11-14 (undtaget skoleferier)

Kontortid: torsdage kl. 16-19 (nogle dage er Elene i svømmehallen – find den blå kasket)

www.svommeklubben.dk