Kære medlemmer,

Så er sommerferien slut for de fleste og de store børn er startet i skole igen. Det vil sige, det snart er tid til at tænke på opstarten af svømmeskolen.

For mange vil det også betyde at det er tid til at se om svømmebukserne og badedragten stadigvæk passer. Og hvor var det nu lige vi fik lagt svømmebrillerne!

Medlemmer af klubben har mulighed for at købe svømmetøj via Solbutikkens hjemmeside med 10% rabat. Du får mulighed for at få rabat på mange kendte mærker som Arena, Speedo, Danefæ, Småfolk, og mange flere!

Solbutikken får flere gange om året nye varer og har altid et stort udvalg.

Sådan får du rabatten:

1.     Gå ind på www.solbutikken.dk

2.     Bestil det du ønsker

3.     Tast kode: Helsingør

4.     Tryk på indløs knappen

Hos Solbutikken.dk, finder du alt det du skal bruge til at gøre svømmeturen sjov og hyggelig hele året rundt! Vi forhandler et bredt udvalg af godkendte svømmebleer til svømmehallen, og har mange flotte modeller og farver at vælge imellem! Vi har også et stort udvalg af badetøj og badeudstyr, såsom svømmebriller, badesko, baderinge og badekåber.

Kig forbi Solbutikken.dk, og find dit svømmetøj og badeudstyr – hele året rundt!