Svømmesæson 2015/2016 starter tirsdag d. 11. august

Vi opfordrer alle medlemmer, nye som gamle, til at læse vores info omkring det at gå til svømning på et af vores hold i undervisningsafdelingen (U) grundigt igennem før sæsonstart:

Der kan du også læse hvordan du tjekker hvilket hold du er tilmeldt og hvor i hallen du skal svømme, så du ved hvor du skal gå hen for at finde dit hold. Vores svømmehal er meget stor og der er mange hold som svømmer på samme tid, så det er nødvendigt at du møder forberedt mht mødested.

Svømmebriller til børn kan købes online via vores SHOP (klik her). Vi har skaffet en god model hjem til en yderst favorabel pris; 75 kr.
Bestilte svømmebriller udleveres i svømmehallen de første første gange i sæson. Henvend dig ved "informationsbordet" ved babybassinet (lige fremme når du er kommet ind i svømmehallen)

Trænerteamet er SÅ KLAR - Vi glæder os til en skøn svømmesæson med glade børn i vandet!

Vel mødt

Elene Skytte