Søndag den 16. august 2015 kl. 0745-0900 eller

Søndag den 23. august 2015 kl. 0745-0900

Vi leder efter drenge og piger i alderen 7-10 år, der er glade for at svømme. Du har måske prøvet at svømme klubmesterskaber og kunne godt tænke dig at blive lidt hurtigere end den, som svømmede på banen ved siden af dig.

Minitalent holdet er for børn, der går i undervisningsafdelingen en gang om ugen. Vi svømmer så en ekstra gang om ugen (søndag 0745-0900), hvor vi fokuserer på svømmeteknik mens vi stadig har det sjovt. Du kommer altså til at svømme to gange om ugen…

Minitalent er en rugekasse for konkurrenceafdelingen i Helsingør Svømmeklub. Formålet med minitalent er således at ruste dig til, inden for et års tid, at komme op på talentholdet i konkurrenceafdelingen.

Vi forventer at

- du kan lide at svømme og gerne vil svømme mere end du gør nu

- du er god til at høre efter

- du kan svømme 25-50 m uden pause

- du kan svømme nogenlunde crawl

Prøvetræningen er uforpligtende og vi vil udtage de svømmere som vi mener har den fornødne teknik, talent og modenhed til at kunne følge træningen på minitalent. Det vil således ikke være alle, der udtages.

Du må meget gerne tilmelde dig til én af dagene, så vi har en ide om, hvor mange der kommer.

Tilmelding til mads.hvilsom@gmail.com. Skriv gerne hvis du har spørgsmål.

Vi glæder os til at se dig.

Emma, Christian og Mads

Trænere på minitalent