AquaCamp er en sommerlejr, der er arrangeret af navn på klubben og udviklet af Dansk Svømmeunion.

AquaCamp var en succes hos Helsingør Svømmeklub

Helsingør Svømmeklub er meget tilfredse med afviklingen af sommerens AquaCamp. Mange glade børn har fyldt svømmehallen med aktivitet og er blevet sendt trætte hjem af trænerne hver dag.

Gennem dagene på AquaCamp har deltagerne været igennem mange sjove og spændende aktiviteter, og har lært nye ting. Blandt andet har de været igennem skattejagt, livredning, de fem baderåd, vandpolo og sjove fælleslege

På vores Facebook side kan du læse små dagbøger fra campen samt se herlige fotos

Tak til sponsorerne

Dansk Svømmeunion arbejder hvert år på få sponsorer til AquaCamp. Det er vigtigt for Dansk Svømmeunion, at der er tale om produkter som kan komme deltagerne til gavn. Hvert år modtager hver deltager således en goodie-bag med svømmebriller, badehætte, drikkedunk, T-shirt og små overraskelser. Det er muligt at give denne goodie-bag til deltagerne med hjælp fra flere sponsorer:

- Rema 1000 sørger for små, spiselige overraskelser i goodie-bag’en, samt frisk frugt og saftevand hver dag.

- Trygfonden sponsorer goodie-bags til alle deltagere

- Castus sponsorer en frugtstang til alle børn

- Alm. Brand Bank har sørget for lidt til den søde tand i goodie-bag’en

Dansk Svømmeunion og Helsingør Svømmeklub takker sponsorerne for deres bidrag!

Helsingør Svømmeklub er klar igen år

Efter en rigtig god AquaCamp, vil svømmeklubben i samarbejde med Dansk Svømmeunion, arbejde på at kunne afholde det igen næste år. Hold øje med klubbens hjemmeside og Facebook side for information, når vi kommer tættere på afholdelsen.

Helsingør Svømmeklub vil gerne sige tusind tak til alle deltagere på AquaCamp’en og håber, at I har lyst til at deltage igen næste gang Helsingør Svømmeklub afholder AquaCamp.