Online tilmelding (kun med dankort)

Al tilmelding foregår online, - der skal betales med det samme med Dankort. Hvis du ikke har et dankort, så kan du bede et familiemedlem eller din nabo om at betale for dig. Vi kan desværre ikke spærre pladser i vores system, du skal derfor selv sørge for at få nogen andre til at tilmelde dig.

Medlemmer af den gamle sæson 2014/2015 skal huske at læse godt på vores fordelsprogram, anciennitet, søskenderegel mm.

Vi gør opmærksom på at nye søskende, som ikke svømmer på et hold nu, først kan tilmeldes fra torsdag d. 7. maj

Kontortid

Du kan roligt tilmelde dig derhjemmefra, da tilmeldingen fungerer præcis som at købe en vare på internettet. Din tilmelding går ikke hurtigere af, at du møder personligt op på kontoret, snarere tværtimod. Vi har selvfølgelig åben på kontoret på tilmeldingsdagene, hvor trænere og bestyrelse vil være tilstede, for at hjælpe de som ikke har en computer derhjemme.

Ons d. 22. april kl. 18-20

Tors d. 23. april kl. 18-20

Man d. 27. april kl. 18-20

Ons d. 29. april kl. 18-20

Tors d. 7. maj kl. 18-20

Praktiske tip

Hvis tilmeldingslinket mod forventning er blankt, så kan det skyldes, at du benytter en mobiltelefon eller Ipad/tablet. Prøv i stedet at benytte en PC.

Hvis du har fået tilmeldt dig et forkert hold, eller med den forkerte profil, eller blot har et spørgsmål, så send os en mail til uafdelingen@svommeklubben.dk. Alle mails vil blive besvaret hurtigst muligt i den rækkefølge de er modtaget i.