Kære svømmer,
Så er det allerede fra på tirsdag, at vi starter undervisningen op. Trænerne er klar og glæder sig til at se dig

Hvor skal mit hold svømme?
Inden du kommer første gang så bedes du tjekke både hvilket holdnr. du er tilmeldt, samt hvilket bassin det er i.
Du kan altid logge ind på din profil på vores hjemmeside og tjekke dine tilmeldinger. Der står alle oplysninger om dit hold - klik på luppen i højre side.
Som sædvanligt sørger vi for, at der er nogle både i hallen og på kontoret, som kan hjælpe dig med at finde dit hold. Ligesom de gule skilte med holdnr. bliver opsat ved hhv. babybassin og broen.

Spørgsmål omkring svømmeundervisningen
Elene Skytte, vores nye leder af undervisningsafdelingen, vil være at finde i svømmehallen de første to gange af sæsonen. Hun opfordrer til at finde hende i hallen og hilse på med de spørgsmål du måtte have.
Trænerne koncentrerer sig om svømmerne, så hvis du har spørgsmål finder du Elene i hallen eller sender en mail til kontoret. Særlig info om dit barn, som er relevant for træneren at vide, såsom diagnoser fx ADHD, autisme, er vi glade for at du fortæller om til trænerne.

Kontoret
Bemærk at kontoret kun er bemandet den første uge, hvor bestyrelsen vil være. De kan selvfølgelig hjælpe med hvilket hold du er tilmeldt og guide dig til hvor det er. Hvis du har andre spørgsmål; som fx at du ønsker at flytte hold, så er det Elene du skal have fat på. Du finder hende i hallen de første to uger. Du er altid velkommen til at sende mail til kontoret, så ser vi på det hurtigst muligt.

Husker
Vask dig før undervisning
Svømmebriller gør det lettere at lære at svømme
Brug badehætte eller sæt elastik i det lange hår