Vinterferie tilbud!

Vi fortsætter succesen fra juleferien, med endnu flere crawlhold i Helsingør Svømmeklub. Med Gitte Raagaard som instruktør på kanten, er I garanteret god og resultatorienteret undervisning.

Hold: Voksen crawlhold (intensivt)

Vil du lære at svømme crawl? Kan du svømme crawl, men kunne tænke dig at blive bedre? Eller skal du gennemføre en Triatlon eller lign.? - Så er dette tilbud lige noget for dig.

Holdbeskrivelse:

Holdet er af 30 min. varighed og koster 150 kroner pr. gang. Du vil få personlig vejledning og individuelt program alt efter dit niveau. Du vil blive introduceret for de redskaber/værktøjer du skal arbejde videre med for at svømme din første crawl eller blive endnu bedre.

Der vil ikke være mere end 3 svømmere på hvert hold, så der vil være rigelig mulighed for personlig sparring.

Varighed: 30 min.

Sted: Helsingør Svømmehal

Pris: 150 kr.

For tilmelding KLIK HER

Hold: Voksen-svømning (tips & tricks)

Alle voksne i Helsingør Svømmeklub får nu muligheden for selv at prøve kræfter med det våde element. Om du er en dygtig svømmer eller kun lige kan holde dig oven vande er du velkommen til at bruge 1 time i skolernesvinterferie, hvor du kan komme og få sparring fra klubbens master-træner Gitte Raagaard.

Gitte har tidligere været konkurrence-træner på Helsingørs 1.hold og er selv en af Danmarks bedste masterssvømmer.

Varighed: 1 time

Sted: Helsingør Svømmehal

Pris: 50 kr. pr. person.

For tilmelding KLIK HER