Gennem de seneste tre sæsoner har Helsingør Svømmeklub gennemgået en større omstrukturering og udvikling, hvor fokus har været at forbedre og videreudvikling, af både klubbens svømmeskole, konkurrenceafdeling samt nye eksterne samarbejdspartnere. Udviklingen har blandt andet betydet at Helsingør Svømmeklub blev kåret som Årets Svømmeklub i både 2017 og 2018.
Som led i klubbens forsatte udvikling har Helsingør Svømmeklub ansat Maria Borroe Mose-Christensen i fuldtidsstilling i klubbens administration.
Maria er 35 år og uddannet revisor og civiløkonom, og kommer fra en stilling som revisor i et lokalt revisionsfirma. Maria har derudover også været med til at privatiserer Børnehuset Stauninggården i Helsingør, og har derigennem arbejdet med både kommunen og lokalpolitik, og har derfor også et bredt kendskab til foreningsarbejde.
Maria vil pr. 1. august 2018 være at finde i klubben, hvor hun vil være ansvarlig for den daglige administration, medlemshåndtering og økonomistyring. Ydermere vil hun være med til at udvikle nye kommunale samarbejder, særlige tilbud til klubbens medlemmer samt øget kendskab af klubben.
Vi glæder os til samarbejdet.