Sæsonen lakker mod enden, og sommeren står for døren.
Sidste svømmedag i svømmeskolen er som følger:
Tirsdag: 1. maj
Torsdag: 26. april
Fredag: 4. maj
Lørdag 5. maj
Søndag 6. maj.
Tilmeldingen starter den 20. april og åbner løbende i uge 17 efter medlemsnummer. Nye medlemmer kan tilmelde sig fra den 30. april.
Inden tilmeldingen er det vigtigt, at jeres medlemsprofil er opdateret, og hvis I er flere i familien, som skal tilmeldes at jeres adresser er identisk skrevet, da I ellers ikke vil opnå familiefordel.
På jeres tilmeldingsdag, vil i modtage et unikt tilmeldingslink pr. mail. Det er vigtigt, at I bruger dette når I skal tilmelde jer.
Find den nye holdplan her
Afslutningsstævne & sommertilbud
Husk at vi holder afslutningsstævne for alle svømmere på begynder 2, let øvede, øvede 1, øvede 2 og teenagehold den 6. maj. Det bliver en festlig dag, med masser af sjov svømning. Der er gratis deltagelse, og I skal tilmelde jer via tidligere udsendt invitation.
Du kan stadig når, at tilmelde dig sommeren åbent vand hold og privatsvømning i sommerperioden. Vi har også åben for Aqua Camp tilmeldinger til uge 27 og 32.
Praktisk info:
Kontoret vil fremover kun være betjent efter aftale. Derudover vil vi frem til sommer heller ikke, have faste telefontider. Vi anbefaler, at I kontakter os pr. mail uafdelingen@svommeklubben.dk. I kan dog altid prøve at kontakte os telefonisk, og vi vil gøre vores bedste for at svare dit opkald.
Trine Gudnitz
Afdelingschef